wtorek, 5 maja 2015

Informacja

Witam wszystkich bardzo serdecznie :) ważne info, ponieważ postanowiłam pisać bloga od początku. Będzie to zupełnie nowa, dużo ciekawsza i wciągająca histioria. Nie powiem, trochę zainspirowało mnie czytanie innych blogów i stwierdziłam, iż czas trochę bardziej wysilić swoją wyobraźnię i zacząć pisać coś, co będzie trzymało Was w nieustannym napięciu.
Wiem, że nie powinnam tak nagle urywać starego opowiadania, ale wydaje mi się, iż było ono mało wciągające, a ja sama straciłam chęci do pisania go.
Także widzimy się już w nowym opowiadaniu, które postaram się zaaktualizować jak najszybciej łącznie z małymi zmianami na blogu. Bohaterowie w większości zostaną bez zmian.
A teraz mały surprise, jakim jest TRAILER do nowego opowiadania!
Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) buziaki xx


*****


1 komentarz:

  1. Z przykrością informuję, że Twój blog został usunięty ze spisu JBFFPL z powodu braku aktywności powyżej 3 miesięcy.

    http://justinbieberfanfictionpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń